popopopokerface

Har börjat vakna till liv nu efter gårdagen. Vi hade lite pokerkväll här hemma, spelade, drack, lyssnade på musik och hade trevligt. Är nöjd med kvällen :) Hunden smörade ju verkligen in sig hos grabbarna i kökssoffan, hon gör verkligen skäl för sitt namn (Diva) haha :P
Ja, dom sista gick typ vid tre, och då la jag mig i soffan och somnade ganska väldigt fort. Men vid sex vaknade jag av att två gigantiska flugor/getingar flög mot fönstrena och dunkade på rutorna och surrade. Mycket irriterande! Somnade om till nio i alla fall. Har varit duktig och städat, dammsugit, torkat golven, och gjort lite käk till mig själv. Nu är det nyhetsmorgon söndag som gäller, väl parkerad under filten i soffan. '

 

:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0