love is my drug is my heroin

men att bli så beroende är inget jag behöver bekymra mig över i nuläget...

Happ, vad händer i mitt liv? Igår fick jag jobba på stuteriet. Det var himla kul faktiskt, lite nytt jämfört med tävlingsstallet, kul folk och strålande höstväder. Ska jobba imorgon också :)
Idag har jag legat däckad i sängen halva dagen pga fruktansvärt ont i ryggen och illamående. Kom upp på benen framåt kvällen och gick en sväng med Svea. Hon har varit här en vecka nu eftersom bror med flickvän gått i startgroparna för att åka in till BB när som helst. Och igår, fredagen den 30 oktober blev jag faster till en liten tjej. Underbart <3 Fick se bild på underverket, så himla lik sin pappa :)

Imorgon spelar AIK guldmatch i allsvenskan mot IFK Göteborg. Blåvitt har hemmaplan vilket kanske är en nackdel, men jag är säker på att det kommer vara gott om svartgula supportrar där nere för att lyfta hem gnaget till guld i år. Det kommer nog koka på Ullevi. Jag är faktiskt lite nervös för matchen, skulle gärna vilja va där. Men jag har beordrat Sabina att komma med täta uppdateringar under matchen eftersom jag jobbar.

Nej, det blir lite mer godis i soffan, städa undan lite tills mamma o pappa kommer hem imorgon, och sen sängen tidigt. Får nog gå upp halv sex imorgon och sen ta halv sjufärjan till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0