sunday yeeeeej

Idag tänkte jag sova ut maximalt, ingen klocka, nada. DÅ ringer pappa, "ska vi övningsköra?" maaaah. Ja men visst, vi åkte iväg och var sjukt seriösa ett par timmar. Sen tog jag bussen hem och han åkte och jobbade. Så blev det lite fix i stallet som vanligt, innan ösregnet började... Har tagit det lugnt nu, duschat, bäddat sängen (duktigt:P) och snart blir det väl teven. Imorgon ärdet älgjakt som jag förväntas vara med på. Uppgång halv fem... Whoppido. Sen ska jag iväg till körskolan på eftermiddagen, och efter det blir det åttaårskalas för Tiara!

Blä, nej nu blir det soffan med lite godis. Ensam mamma söker och kanske lite smsande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0