aaaah men kan det bli lördag då :D

Torsdag var ordet idag då. Åkte in till stan o klippte mig, inga större förändringar, en allmän uppfräschning bara, blev nöjd :) Kunde inte slita mig från ett par linnen på Gina Tricot sen, trots mitt halvköpstopp som jag satt på mig själv. Meen man vill ha lite fräscha kläder med sig.
Åkte hem, köpte lite käk på vägen eftersom jag va ensam hemma hela kvällen. Blev kyckling med pasta och värsta goda såsen, jag överträffade helt klart mig själv i köket idag! Fuck mamma scans köttbullar i mikron liksom, nu snackar vi klass.
Mathilda kom förbi, vi fixade lite musik på hennes dator, kollade på hennes nya tatuering (när ska jag våga?!) och drack cola. Mysigt, får se om jag svänger över till henne imorn kväll också. Lär ju vara stort party eftersom hennes pappa fyller 50 och något säger mig att det kan vara kul folk där!

Nu är det typ höststorm på G känns det som. Typ hela huset flyger iväg-feeling. Regnet öser ner och stallplan är lerig. Myyysigt, jag klagar inte just nu ;) Har dock inte börjat packa än, som jag fått det att låta. Ska dra fram väskan imorgon och börja kanske (a) Men jag har tvättat och packat allt det sista som behövdes idag, så det är bara slänga ner allt i väskan. Pirrrrr i magen, jag vill åka nu! Måste komma ihåg att ringa o beställa fyrafärjan till lördag morgon också. Vi lantisar har ju sånt att tänka på då va.

Nej, time to sleep. Upp i hyfsad tid imorgon, åka och hämta lite pryls hos Hannah, hem igen och sätta igång med allt möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0