Avsluta meningen

Hittade en lista, det kommer säkert fler under kvällen, har inget annat för mig :P

Avsluta meningen

Jag har insett att min senaste kyss var god!

Jag lyssnar på intelligenta repliker i 2½ men

Jag pratar bara med idioter om jag tvingas till det

Jag tycker om att sova i min sköna säng

Min första riktiga kyss var sååå dålig

Jag avskyr när folk fiser och sen förnekar det fast det stinker och sen får man själv skulden

Jag gillar min bil, was it clear enough?

När jag vaknar på morgonen är jag oftast trött och grinig

Jag är förälskad i tanken på att det är sommar snart

Jag kommer alltid minnas alla roliga minnen med friendos

Sist jag grät var jättelänge sen :S

Min mobiltelefon är för tillfället helt cp!

Kärleken är svår att hitta

Innan jag går och lägger mig tänker jag på hur många timmar jag kommer hinna sova

Just nu tänker jag på hur jävla fin en person kan vara. Så nära men så långt bort

Bebisar är Underbara om jag har något band till dom, annars mest jobbiga

Ikväll ska kolla vidare lite på tv innan det blir tidig sänggång.

Imorgon ska jag Jobba!

Jag vill nog fan inte ge upp på den än.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0