fölis:)

Vid sju satte jag mig i fåtöljen och tänkte ta en halvtimmes powernap, eftersom stona ändå stod/lågn och sov ute i boxarna. Av en slump och ren jävla tur råkar jag snegla upp på teven typ tio minuter senare och ser att ett sto är på god väg att föla, frambenen var redan framme! Upp for ju jag som ett skott, och fick lov att sansa mig lite för att inte rusa ut i stallet. Blev lite smått chockad just för att jag råkat blunda i tio minuter och missar allt detta :P

Det blev ett litet sto efter Going Kronos, mamman är Nouveau Riche. Allt gick på typ tio minuter så det var verkligen skönt att då en sån första fölning! Nu snackar vi för min skull alltså ;)

Jag vågar ju knappt uttala orden men fan vad det vore välbehövligt med en enda timmes sömn nu. Undrar om man vågar bädda ut sängen och blunda ett tag, utan att det ploppar ut föl här och där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0