Guitar gangsters and Cadillac blood

Oooooh Volbeat <3 Har suttit och bränt musik nu, fem stycken blev det innan jag vart helt snurrig i huvudet. En skiva med hela TRE Volbeatalbum. Underbart, nu vill jag ut och köra bil.

Usch det känns att man börjar bli sliten efter en veckas fölvak. Inatt har jag sovit pissdåligt, vilket resulterade i att jag var ett vandrande vrak i morse. Fyfan jag kände att jag skulle explodera om någon sa något som kunde vändas emot mig.
Min mamma var jättesnäll idag och köpte en svart skjorta på Gina åt mig :) Den SISTA som fanns i svart över huvud taget. Hoppas jag kan ha den bara, hann inte testa den innan jag åkte till jobbet.

Alltså fyfan, jag har ätit pannkakor till middag, men jag blev inte mätt. Så slötittade jag lite på "förkväll" på fyran, och där lagade dom plankstek. PLANKSTEK! Nu börjar det vattnas i munnen igen, bara jag skriver ordet. Så var Stefan här då också, och han började snacka om att Sorbon har så jävla goda lyxplankor, alltså jag ville bara lägga mig på golvet och grina. Skulle fan ge mycket för en planka nu. Riktig mat :P har ätit färdigvarianter hela veckan liksom.


Nej imorgon är det fredag och då får jag gå hem när dom andra kommer till jobbet. Ska stänga av telefonen och sova tills jag vaknar av mig själv. Sen ska jag köra Ottoman, sen äta middag med mamma och pappa, och sen får vi se vad kvällen erbjuder. Eller om man vill parkera hemma i soffan, får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0