Nu får det FAN va nog

Jag är så jävla trött på mig själv. Hur jag sköter, eller snarare INTE sköter min kropp. Äter godis och onyttig mat (till lunch i alla fall), lite mer godis, någon kaka. Och tränar NOLL. Det funkar fan inte, nej jag måste ta mig själv i kragen. Det handlar inte om beach 2010, det handlar bara om att det ska vara något långsiktigt och sunt. Jag tänkte börja i veckan, med promerader/joggingturer. När min fölvaksvecka är över ska jag sluta med godis. Japp, sluta. Inget godis, inga chips, ingen läsk. Att det ska bli just efter fölvaksveckan är bara för att ha tydlig dag liksom :P

And this time, I will do it! Jag kan! Jag klarar av det här, det är fan inget svårt. Jag ska inte direkt bestiga Mt Everest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0