rubrik

Long time no see..

Kryssningen i torsdags var rolig, trevligt att träffa tjejerna man inte sett på alldeles för länge, kul att springa till taxfreen 180 gånger och kul över huvud taget! Tills man vaknade dagen efter av att brobban klagade över galet illamående. På med kläderna och typ springa ut för att hitta syre åt henne :P För det fanns då inte i hytten.
Men båten Galaxy var inte mycket att skryta med kan man säga, fyy. Jag älskar Paradise och dessa båtar går inte i samma farvatten så att säga. Ser fram emot en fräsch kryss om tre veckor i paradiset!

Idag har släkten firat mig, fick fina presenter och pengar så nu kan man tanka full tank :) Fick svarta satinlakan av Kenny och Petra, porrigt värre!! När ska dess användas tro...?

Fan jag hade en mindre (nej större) översvämning i badrummet idag, stopp i avloppet kan man ju säga så allt duschvatten flöt ju ut över golvet, och ungefär där och då insåg jag problemet med att lägga alla sina kläder på golvet hela tiden!!!! FUCK. Men händig som man är löste man ju det där, tror jag, det visar sig väl när jag duschar nästa gång...

Nu ska jag chilla i soffan resten av kvällen! Imorgon blir det jobb igen, taggad faktiskt :) Eller taggad var kanske fel ord, men jag har inte ångest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0