2009 vs 2010

2009
-Elitloppet med allt vad det innebar
-Studenten, gråtfest och en kall sista dag på Wången
-Lovely fest hemma dagen efter studenten, tack alla :)
-Fick mitt eget lilla hus här på gården, älskart
-Fest*3 på festplatsen, den ena värre än den andra, minnesvärda :P
-En rolig jobbsommar hos Stefan Hultman. Hade så kul men man ska sluta när det är som bäst... :)
-En underbar vecka på Kreta med Sabina! Sol, bad, sova på stranden, drinkar, tzatsiki<3
-Living kunde vissa dagar få mig att bli allldeles bubbligt glad av hur fin han var i träning
-Samma häst som tog med sig en bit av mitt hjärta när han åkte till himlen den 6 november <3
-Extrajobb på Menhammar och deras filial, vilket gav mig en del bra kontakter och fötter inne i företaget. 
-Körkortet tog jag efter 3 månaders plugg och körning, sjukt stolt över mig själv.
-Blev faster till lilla Lova den 30 oktober <3

2010 blir året...
..Då jag skaffar mig ett jobb
..Som jag köper min första egna bil
..Då vi tio tjejer kommer ha askul i Lofsdalen i februari
..Som jag får Ottoman till kval
..Som jag fyller 20
..Då jag åker på någon slags resa under sommaren, gotland? skåne?
..som jag ska försöka ta vara på varenda stund
..vars sommar kommer bli något utöver det vanliga

och massor av mer såklart

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0