ah men det är kärlek

Pappa tog min bil till verkstan idag för att byta däck. Känns ju väldigt värt att köpa ett nytt och lägga på vinterdäcken, sådär en månad innan sommardäcken ska på igen. Men men, sen tog han den till jobbet. Och jag kunde väl hålla mig tyst till tretiden ungefär. sen ringde jag och ba "duuu..... kan inte jag komma och byta bil efter jobbet...?" Haha han bara garvade åt mig. Men jag åkte till Drottningholm så fort jag slutat, och hämtade pärlan. ÅÅH jag var rätt nervös i början, men satan vad roligt det var att köra. Det är lite tryck i den här :D Kändes lite mäktigt sådär, första egna bilen, och ouf vad snygg den kan vara.

Fick prata med en på personalavdelningen på jobbet idag. Ett möte hon har med alla nyanställda, typ så man får veta vem hon är och jag fick berätta om mig själv och sådär. Fick lufta lite grejer jag velat snacka om ett tag också, kändes väldigt skönt. En del saker är väldigt påfrestande att gå runt med ibland.

Fy, är så jäkla trött. Har haft en grym skallebank hela dagen av någon anledning, så det blir sänggång efter Hollywoodfruarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0