14/5

Idag är my last day home för den här gången, tack och lov. Så less på att vara sjuk men nu verkar febern vara på sista spurten. Ska ta och åka ner till centrum och handla för helgens fölvak som börjar imorgon. Såklart en stor påse lösgodis bland annat, annars överlever man ju inte. Redbull och alvedon förresten, hur olämpligt att blanda..? Värt ett försök, måste ju hålla mig vaken, men om jag ska vara vaken vill jag ju inte ha huvudvärk eller feber. Svår balansgång ;)
Sen måste jag tvätta arbetskläder, jag har visserligen haft all tid i världen till det men ärligt talat så har jag inte orkat mer än att ligga invirad i ett täcke i soffan och stirra på teven eller datorn.

Så det får bli så, tvätta, in i duschen, iväg och handla!



Pliving <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0