hot hot hot!

Jag blir galen när man har skrivit värsta blogginlägget och så kopplar internet ner när man trycker på publicera?! Över huvud taget så är internet helt cp här på jobbet. Har ju min egen dator, och trots att det visar full styrka på bredbandet så är det seeeegt som fan. Kanske är lite väl mycket elektronik runt omkring, ingen aning. Jag är bara elektriker när jag lagar övervakningskameror i boxarna :P

I helgen vill jag hinna med massor! I morgon ska jag klippa mig i alla fall, härligt, väl-fucking-behövligt!! Sen köra pållen på kvällen. Sista finslipande inför domedagen på söndag, typ.. Andreas köpte boots till mig igår på valla så vi får se om det blir någon amazing skillnad. Men hur mycket man än önskar så blir boots aldrig några jetmotorer liksom :P
På lördag blir det förhoppningsvis en sväng till stan, behöver shoppa liiiiite bara :D Sen träffa Sabina och förhoppningsvis ha fint väder så man kan sitta ute nånstans!
Vill hinna träffa Sandra också, och kanske festa pålördag, och åh, varför är inte helgen längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0