jobbigt läge

Klockan är halv tolv, jag sitter och glor på jobbet, och jag är hungrig. Inte lite heller, jag skulle fan kunna göra mycket för typ en... en... kebabtallrik! Åååååh med röd sås och vitlökssås, äe fy fan nu får jag tänka på nåt annat. Chicken mc nuggetsmeny på gyllene måsen kanske, eller nåt grillat. FYFAN kan inte klockan bara gå så jag får åka hem! Har ingenting att äta här ju. Få se nu, det är bara sju och en halv timme kvar, i will survive.....


Ska riktigt fokusera på teven nu, jag vet inte ens vad jag kollar på men om en halvtimme är det dubbelavsnitt av 2½ men, och efter det får jag sova. Får och får, jag lägger upp taktiken så :P Ju senare jag somnar desto färre gånger måste jag ställa klockan för att kolla kamerorna liksom. Men som sagt, skarpt fokus på teven för att glömma bort den där kebabtallriken. Snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0