stolt

Alltså, idag körde jag traktor. Det kanske inte låter sååå flashy, men alltså jag har aldrig kört traktor förut! Och idag körde jag ut ensilagebalar till foderhäckar i hagarna, placerade en bal mitt på en lastpall, OCH jag fucking amazing körde släp, tippade det och backade in det i porten igen! Det var skillat alltså, jag måste erkänna att jag överträffade mig själv. Jag har inte ens kört personbil med släp.

Ikväll ska typ "alla" på värsta festen, och av olika anledningar hade jag jättegärna åkt med dit. Men nu sitter jag och fölvakar hela natten :( Bajs, helt fel helg kan man säga.

Nee jag ska fortsätta stirra in i hästrumpor på övervakningskamerorna nu och käka godis.

Hade jag fått drömma mig bort hade det här varit en perfekt kväll för lite grillning med fina bästa människorna, lite kalla cider, skitsnack, härlig musik, feeest hela natten lång. Det har varit nästan 25 grader varmt idag! :D

Nej just det, jag har ju kört traktor idag, det var min beskärda del av ordet "kul" idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0