Nya inköp

Var till Bromma zoo idag i väntan på att Sumpans bildelar skulle öppna efter lunch. Behövde köpa en karda för att få bort all jäääkla underull. Hon i affären föreslog och rekommenderade varmt Furminator (såklart, när pengarna ändå ska rulla liksom..) Jag slog till på en sån, det var ju lite kampanjpris dessutom och så fick man med ett par (små) flaskor med schampo som skulle hjälpa döda hårstrån att lossna snabbare. Hörde en kvinna i butiken som sa att det schampot funkade sååå bra. Så jag kanske gjorde en bra affär?
Testade den när jag kom hem och jäklar i mig vad det lossnade! Den tog inget av de fina överhåren men ullen lossnade verkligen. På Lergo syns ingen märkbar skillnad men efter några dagars användning kanske. Han verkade tycka det var skönt i alla fall :)
Köpte även en burk träningsgodis och en påse grisöron. Han fick ett grisöra och till min stora förvåning ville han inte ha det? Finsmakare det där. Bara för att jag valde bort parmabenet den här gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0