I'm alive

Tro det eller ej men jag lever fortfarande. Har bloggat helt sämst på senaste tiden men vafan, det finns faktiskt inte så mycket att berätta. Tiden har sin lilla gång här uppe liksom. Vi skriver april i almanackan men här står vintern still känns det som. Okej inte riktigt, det smälter och rinner vatten överallt, och solen skiner ibland. Vi slaskar runt i en brunvit värld med snö och lera. Det är äkta vårväder i Jämtlands-mått mätt. Men en stockholmare som jag saknar något. De torra vägarna, den varma solen, t-shirtvädret som alla där hemma skvallrar om just nu. Jag vill också!!
Jag får det på onsdag, då går vi på påsklov, så fruktansvärt skönt. En sista uppladdning inför det sista rycket i skolan. Jag ska vara ute hela tiden och njuta av våren. Jag ska rida och köra mina pållar, jag ska gå ut med hunden, bara älska vädret. Det verkar bli en hel del social träning också, i påskhelgen massa middagar med släkt och vänner till familjen. Därefter middagar med vänner (hoppas det går att fixa så folk kan :) ) och så utgång för att fira min födelsedag. Det verkar bli ett bra påsklov!

Har en perfekt matchning för Living också. Solvalla skickar ju ut V64 till landets småbanor i juli, men själva kör dom lopp med mindre prispengar för typ amatörer, lärlingar och montélopp. Det blir perfekt för oss :) Hoppas hoppas vi kan få han iordning. Tror det går, VET att det går!

Jag och Sofia har städat stugan idag, vi var så himla duktiga och städade nästan varje vrå. jag röjde i mitt rum också, fyfan vad skabbigt det var :S Kläder överallt, damm överallt, skräp överallt. Nu är det fiiint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0