Solsting

Har suttit i solen ett par timmar men efter en snabb blick i spegeln kände jag att det var dags att gå in en stund :P Helt rör på bröstet, armarna och ansiktet. men jag klagar faan inte, det är underbart :D
Har hunnit mycket idag faktiskt. Var ute och körde Living i morse, på en nysladdad bana. Han kändes okej, inte mycket att döma på liksom när man kör långsam motion.
Sen var jag ute och red med Lotta, riktigt mysig skogstur i solen :) Var väl ute en timme säkert. Hamlett tyckte det var skitkul och blev jättehet i galoppen när han kom efter :P

Nu har jag duschat, dammsugit, skakat mattor och hundbäddar (blir galen på deras hår som fastnar överallt!) och slängt in en maskin tvätt. Duktigt! Johnny ringde och undrade om Svea kan vara kvar till imorn, självklart, jag har inget emot två galna hundar som väcker mig klockan sju och ska leka.. nejdå, jag tycker om båda :D

Nu ska jag nog börja med lite mat så mamma blir glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0