helgen

Har haft en härlig ledig helg :) I fredags utgång i stan för att fira Sofia som fyllde 20. Så vi åt och drack lite. Ewe sov hos mig, och vi var så jäävla trötta så vi lämnade gänget runt tolv redan. Åkte och väntade på att Mathilda skulle plocka upp oss. Så körde hon först till där jag bor på jobbet så jag kunde hämta mina väskor där. Träffade Malin och dom, trevligt ;) Sen kom vi hem strax efter två och somnade rätt hårt.
Lördagen bestod av lååång sovmorgon, sen körde jag Living, gick tillsammans med Little, och min ögonsten var jättefin! Verkligen helnöjd med honom såhär långt, det känns bra.
Sen var det bara att duscha och fixa sig för kvällen. Bröderna kom ut liksom några av mammas och pappas kompisar. Vi grillade och drack, för att vid niorycket åka ner till festplatsen där det var rockfest. Bra stämning, mycket cider, kul folk, telefonsamtal som jag helt klart kan vänja mig vid, ja kvällen var lyckad :) Tryckte i mig två kokta med bröd, godare finns ju inte när man är full. Snackade båtar med min kusin och det var riktigt kul :P Dom stängde vid ett och då tyckte jag det var dags för oss att åka hem och inte vidare på efterfest. Ewe mådde lite dåligt :P

Söndag morgon ska alltid innebära lite ångest. Imorgon väntar jobbet igen. Men jag känner ingen ångest, jag längtar bara som fan till nästa helg... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0