lovely måndag

Det är ALLTID lika kul att gå till jobbet måndag morgon. Särskilt när hösten gör sig påmind med äckligt småregn, blåst och hej där ramlade ett gult löv ner framför en. Men jag ser ändå fram emot hösten, det är första hösten på tre år som jag kommer vara hemma liksom. Mysa till det i mitt eget lilla hus i en av fåtöljerna :) Men hösten har ju sina nackdelar, som gör sig påminda när man sitter ute och kör häst på jobbet i snålblåsten med lera och skit. Men återigen, ja jag vet att jag tjatar, men snart Kreta :D :D :D
Har känt mig lite seg idag, efter helgen. Har faktiskt lite halv ångest och haft hela dagen. Var tvungen att ringa ett samtal för att höra efter om jag gjort något dumt. Det känns varken roligt, moget eller särskilt imponerande att ha den här fyllan i ryggen. Lite obehagligt att inte komma ihåg. Blä nej men nog med det. Det händer alla någon gång, hoppas jag.. (a)

Nu ska jag äntligen duscha efter en lång dag. Pappa och jag var tvungna att fixa en hage till hästarna efter jobbet. Men nu väntar dusch, tv, sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0