en gaaaanska lugn söndag

Idag gick jag upp typ vid tolv, förflyttade mig till teven där jag spenderade ett par timmar. Åkte och handlade, åkte hem, la mig i sängen tills maten var klar, intog soffan efter att maten var uppäten, och jag tänkte fortsätta abonnera soffan resten av kvällen. SÅ jävla skönt ibland. Jag skulle ha kört the Ottomään idag men han hade trampat av sig en sko och jag har varken PG-skor eller söm till dessa hemma, så vi får ta semester ett par dagar tills Emil kan slå på den.
Det ska bli typ jättevinter i veckan, runt tio minus och massa snö. I LOVE IT! Fan vad efterlängtat, hoppas det blir så och hoppas det håller i sig :)



Annars kan man längta tillbaka till Kreta. Knalla ner till stranden med en Bounty-glass och somna i en solstol ett antal timmar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0