mellandag

Har haft en soft ledig dag idag. Det känns jäkligt skönt att få lite mer och mer jobbdagar nu, det behövs verkligen och en fot inne i företaget skadar ju inte! Så nu taggar jag för att jobba nyårsafton, nyårsdagen och lördag söndag också. Bit ihop när resten av folket snackar om tolvslag, fest och vad för kläder dom ska ha. Fast det gör mig inte så mycket.

Var ner till Connys verkstad idag och fick nya däck till bilen, bättre dubbar så nu är det plattan i mattan ;) Naat. Sen åkte jag och körde Hannah till flyget, hon ska fira nyår hemma i Kalmar nu.

Nu ska jag nog fixa iordning matlåda och jobbkläder,och ganska snart dejta kuddarna. Skulle kunna lägga mig vid sju om jag "kunde", bara för att få rulla in mig i mina tjocka täcken och bara vara där :P

Nämen godnatt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0