sjukling

Vaknade inatt av värsta panikhostattacken. Usch, jag som för en stund inbillademig att jag verkade styra undan den här förkylningen.
Gick upp för att ta ut hästarna i morse, när jag kom på att Hamlett inte hade några brodd. Ottoman bytte jag ju skor på igår men lillen hade jag helt glömt. Så jag ställde mig och började skruva broddhål, och givetvis skulle det jävlas och bli snett och inte fungera alls. Drog då av framskorna för att skruva mot ett bord. Fortfarande snett, bara att slå på skorna igen och vänta tills pappa kommer hem. Kändes som en bra start på dagen.

Nu har jag bäddat ner mig i soffan med en kopp te i handen. Sitter och räknar timmarna tills jag får ta nästa bisolvon, alvedon och zyx. Wihoo, jag som skulle hälsa på Sandra och Isabelle imorgon. Vill ju inte åka dit och smitta den lilla :(

Nä, åter till Malou och efter tio..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0