Tack för lappen!

Igår klarade jag uppkörningen :D Är sjukt stolt över mig själv. Först fixade jag teorin på första försöket och fick 60/65, och nu klarade jag uppkörning på första försöket. Daaaamn! Kändes läskigt att köra hem själv igår :P Sen på kvällen skulle jag hämta pappa som varit på julbord. Jag såg fram emot att sitta och sjunga ikapp med bilstereon men den är så sugig så det skrapade hela vägen. Men det kändes bra att hoppa in i bilen och dra iväg helt själv.

Inatt drömde jag dock lite mysko. Vaknade vid tre av att jag låg på mage och fipplade med händerna på båda sidor om kudden och ba "vafaaan... vart är blinkersgrejen?" Kudden var alltså ratten..... Inget vi talar högt om.

Nu ska jag fortsätta äta ischoklad :) Tror att den där burken köptes för att ha på lördag när mamma och pappa ska ha glöggmingel här hemma. Men man kan ju köpa mer? Herregud jag kan inte låta bli alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0