film i soffan

Nu har jag fått känna mig lite duktig, var ute och red pållen och fixade stallet. Nu är det mjukisar i soffan som gäller, och ett glas cola med is. Ska försöka hitta något att äta, och sätta på en film :) Brorsan lämnade ett par filmer när han var här sist, dels "På smällen", och så "what happens in Vegas", såna där skitfilmer som ändå är rätt roliga och perfekta för såna här dagar! Har typ inga filmer alls hemma, dom få jag har är på skolan.

 

Kvällens planer? Eftersom jag int ekänner mig riktigt hundra än så blir det nog jag, en påse chips, lite dipp och så lets dance som polar ikväll.
Imorgon tänker jag vara frisk för då ska det bli hett som fäjn i jacuzzin, me and fia ;)

Kommentarer
Postat av: FIA

You´n me baby!

2009-02-20 @ 14:15:19
URL: http://fiaolson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0