godissugen!!

Är så grymt godissugen just nu, funderar på att gå ner och handla lite i affären precis nedanför.. Ganska bekvämt att bo i stan faktiskt, fast jag trivs fan bäst på landet :P
Har funderat lite på jobb och funderar faktiskt lite i nya banor, något som känns ganska roligt, måste snacka lite med pappa, min coach här i livet. Det är ju faktiskt dags attbörja söka jobb snart, inte långt kvar till studenten!!

Och appropå studenten blev jag hastigt påmind om min mössa och lite studentkläder som ska vara betalda snart. Tar det efter helgen :)
Skrev lite panikslaget till Petra på facebook igår kväll och undrade vad jag skulle ha med mig på båten. Man vill ju inte komma helt uppklädd om resten av gänget kör slackerstil, och lika lite vill man komma i mjukisar om resten är fina :P (Okej jag hade aldrig ens funderat på mjukisar men ni hajjar principen ;) )

Nej, nu måste jag nog gå och köpa godis :D Ska försöka hålla mig borta från Ben&Jerryfrysen idag, börjar bli dyrt den där (o)vanan... Eller ska man kanske testa en ny smak? Lite nyfiken på bohemian raspberry faktiskt. Om jag känner mig själv rätt kommer jag kuta raka vägen till ben&jerry när jag väl kommer in i affären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0