tillbaka på land

Tillbaka på torra land igen då efter ett dygn på birka paradise. Det var riktigt roligt och jag träffade flera nya människor jag bara härt namnen på men aldrig träffat :)
Men jag visste väl att jag inte skulle följa Kennys råd om att fortsätta dricka när jag vaknade i morse. Det blev inte riktigt bra. Sista timmen låg jag väldigt stilla på "sängen" i hytten och försökte inbilla mig att illamåendet gick över om jag hade två kuddar under huvet. Men på det stora hela var det bara roligt att åka båt!

Är jättetrött nu, ska gå ut och kvällsfodra hästarna och bjussa mina stjärnor på äpplen, sen blir det nog att sova tidigt. 

Imorgon åker jag till Hannah och sover där för jag ska vara på Menhammar i veckan :)

 

Gooooomorron gomorron kära bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0