bakfull

Hade riktigt jävla kul på Rasta igår. Åkte dit med Mathilda, Jimmy och några andra i deras båt. Hade inget att dricka och mina förväntningar var inte speciellt höga för kvällen. När vi väl la till vid rastaholme och vi knatade upp på land så vände det dock ganska fort. Första anhalten var ju att komma förbi vakterna när man har ett år minus på åldersgränsen. Jag vet inte riktigt hur det gick till men medan resten av gänget fastnade hos de två vakterna och fick visa leg så gick jag helt enkelt förbi, helt iskallt. Sen följde en kväll med smirnoff efter smirnoff, redbull/jäger, redbull/vodka och mintu-shottar. Kul var det! Köpte en smirnoff precis innan stängning för att ha med ner till båten och hemfärden. Men nej, vakten sa att jag antingen fick dricka upp det innan jag gick, eller slänga. Slänga var det ju inte tal om så jag och Nettan började svepa den där flaskan medan vi, något runda under fötterna, pratade med ställets ägare om hur hiimlan trevligt det var och hörredu varför får man egentligen inte ta med sig drickat ut?
Kom hur som helst ner till båten såsmåningom och hem till Adelsö också. Somnade väl runt halv fyra, vaknade tre timmar senare och kunde fan inte sova. Huvudvärken dånade som jag vet inte vad. Till slut gick jag upp och däckade i en fåtölj framför svampbob fyrkant.
Lite senare åkte jag och handlade chips och dipp och sen dess har jag suttit här i soffan och haft det bra. Lite kul när jag skulle hitta min tröja där mitt kort låg innan vi åkte till affären. Stod i min hall och tänkte bra länge och frågade högt för mig själv att "var FAN klädde jag av mig igår?" innan jag hittade gårdagens kläder och skor i en hög i köket.

Hade en riktigt bra kväll i alla fall, med bra sällskap, gott dricka och skön fylla som behövdes. Ibland måste man få flippa lite.
Nu ska jag gå och ge min magra ponny lite käk. Han ser förjävlig ut men det har gått så fort så jag har inte hunnit med
:( Nu får han massa mat i alla fall. Senare ska jag och fem till vara lite lekledare på ett bröllop här ute, såå jävla pepp. Ikväll blir det pizza med gänget, och lite senare kanske ta några återställare.

ooover and out, whoppidoo


:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0