life is life, lalalalala

Bra humör idag, så jävla bra humör helt enkelt. Har haft en nice dag på jobbet. Lite sådär fredagsstämning fast det bara är onsdag. Flumma runt, driva med folk, dra ett skämt, åka iväg med Malin lite spontant och köpa bullar, cola, glass och lasagne för att få en komplett lunch, skaka rumpan till Rap das armas i stallgången, you name it.
Nej, dagen har varit bra, jag skiter i att vissa är tjuriga och ska tjafsa med varann, idag var en dag när vädret var fint, humöret finare och hästarna finast! 
Sen påminde Kjelle mig om att det var mindre än ett halvår till julafton, och om två månader kommer det vara kolsvart när man släpper ut hästarna. Tack för den! Strax efter det uttalandet kom huvudvärken. Men nej, inget stoppar mig idag.

Är ledig imorgon, sen jobbar jag fredag och sen är jag leeeeedig en hel vecka!

Nu ska jag gå och sova i min underbara mjuka UNDERBARA säng. Imorgon ska jag träna min pålle sen åka till stan med Hannah. Slösa lite pengar och älska livet ännu mer. Man får passa på när endorfinerna flödar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0