skam den som fucking GER sig

Var på grönan idag med mamma, pappa, johnny och sofie. Jag och Sofie gav oss faan på att vinna choklad, och ja, klart vi gjorde det! High five med chokladlotterikillen och jag fick min Marabou. Aaaah första gången i mitt liv!
Åkte bergochdalbanan med brorsan, det första vi gjorde efter att ha käkat fläskfile med bearnaisesås. Han dessutom bakis. Den turen var ju en riktig genomkörare, lite tufft att börja med den av alla. Sen blev det inte jättemycket åkande efter det, gick runt och kollade på folk, spelade chokladhjul (vi behöver ju inte nämna vad den här chokladen kostade mig...) åt glass och så.
Nu är jag svintrött, men det var skönt att göra nåt kul en onsdagkväll sådär :) Ska gå och sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0