the bright side

Fredag, har en ledig vecka framför mig. Sitter med laptopen utanför huset och njuter med en påse bilar. Det enda som stör är grannens unge som kör med en vrålande radiostyrd bil över gruset. Men okej, han är tio år och har sommarlov. Han har badat i poolen, byggt hoppgrejer till cin cykel, lekt vid dammen och sprungit runt i Figo-tröja hela dagen.
Jag är nitton och jag har mockat skit, tränat hästar och sprungit runt i min AIK-tröja hela dagen. Vi har fotbollen gemensamt ;) Och grannens ungar stör mig inte. Haha nu rullar hans lilla jänkare förbi mina fötter :P

Jag klagar absolut inte idag, humöret är still on top och livet är bra underbart ibland. Igår bokade jag och Sabina våran resa, ska bli så himla kul :) Platanias here we come! Verkar vara ett jättefint hotell också :)

Imorgon ska jag köra intervaller med Living igen, vi är på g :) På kvällen blir det först after beach-party och sen fest på festplatsen. Hoppas allt blir roligt!

Nej, inta sängen tror jag, bara för att jag är ledig och inte har något annat för mig :)


vårt hotell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0