Ups and downs

Man ska ju inte vara på topp alltför länge, för tänk om man hade lite flyt en längre tid än en vecka. Tänk om man kunde vänja sig vid att ha ett leende på läpparna konstant bara sådär utan anledning.
Jag kanske överreagerar lite över vad jag såg, men nej, mina känslor kan ingen säga är felaktiga. Det gjorde ont, yes it did. Men då vet jag att jag är värd bättre. Yes i am!

Provade pappas spikmatta idag, trodde jag skulle dö. Så länge man låg där var det ju helt okej liksom, men att komma upp! Oh my, paniken var på ingång där alltså, innan jag tänkte att äh, det är som att rycka bort plåster, ju fortare desto bättre. Kastade mig åt sidan och var befriad från dom där vassa jävlarna.

Har varit jätteseriös igår och idag. Städat och tvättat massor. Känns bra. Någon gång ska väl det göras också.

Ikväll blir det nog till att träffa Mathilda och ta hem lite godis, pizza och film för en helkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0