Det här med att avsluta grejer

Jag är expert på att påbörja projekt utan att sen fullfölja dessa. Till exempel så gäller det mitt rum nu, och vår stuga. Jag har egentligen packat allt, men väskor och kartonger står sådär halvstängda, dammsugaren mitt på golvet, och lite småplock som jag inte vet vad jag ska göra av, överallt. Whoppidoo!
Pappa ringde för ett tag sen, dom var redan i Hudik! Omg en lätt stress spred sig inom mig. Okej jag kan ju konstatera att det är Johnny som kör bilen, så dum är jag inte. Men HUR ska jag hinna bli klar här? De andra verkar inte vilja börja städa än heller... Men det kan inte se ut såhär när fmailjen kommer alltså.

Nej, fortsätta städa, sen byta om till team-tischan och tagga för brännbollsmatch mot lärarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0