Ledig dag

Har då jobbat första veckan, bara tre dagar, och lugna såna vilket är skönt att börja med. Har jobbat för Carro så jag har haft hennes prinsar (M.T.Danny Boy, Jocose, Never Again, Santana Volo, Midnight Serenade, Marshland). Bara tre som tränat så det har som sagt varit lugnt. Never Again debuterade på valla igår och vann enkelt,. roligt :) Fin häst det där, kriterievinnaren om vi ska tro Emil ch Stefan.

Well, idag har jag sovit ut lite, är ledig idag och imorgon, jobbar tyvärr helgen men det är ingen större fara. Har varit ute med hunden idag, med regnet som öste ner och Oasis i lurarna var det ganska skönt faktiskt. Resten av dagen har jag tvättat och städat och känt mig duktig. Imorgon är det midsommar, och jag hoppas kvällen blir trevlig!

Nu ska jag se klart Greys Anatomy och bara ha det lugnt och skönt hela kvällen.


Vem hänger med på sista minuten i slutet av sommaren? Jag är så jävla sugen, när jobbet är klart sticker jag fan iväg någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0