passa lacken!

Drömmen om min blodröda Audi växte sig nog väldigt stark igår, för jag drömde om den inatt. Jag drömde att en gubbe gjorde ett fett dörruppslag på den på en parkering. Ser bucklan och den repade lacken framför mig. mardröm.....

Idag har vi varit och handlat mer grejer till grillen, idag blir det marshmallows. Tacos till middag på värdshuset.
Nu SKA jag börja packa alltså. Mamma och pappa kommer om ett dygn och då ska jag fan vara färdig för att skona de från en hjärnblödning.
Har sysselsatt mina bröder också, när jag och päronen sitter på finmiddag imorgon så kommer de få hjälpa Håkan att byta bromsbelägg på Brobbans bil. Perfekt, en bira i handen och olja på byxorna, då blir dom väl klaaada.

Kommentarer
Postat av: Jorma (sandra)

krigarprinsessorna har utnämnt dig till dagens hottie! ihihihhi

2009-06-03 @ 21:21:32
URL: http://krigarprinsessorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0