blä på att vara sjuk

Var hemma från praktiken igår eftersom jag hade legat vaken precis hela natten och bara hostat. Är hemma idag också, kändes onödigt att åka och jobba för att sen bli sämre. Efter  lite velande fram och tillbaka blev jag övertalad av både Mathilda och Petra igår kväll, så det är en slappardag i soffan som gäller idag, med massor av te med honung i. Vetefan om det hjälper men ah, skitsamma.
Ska nog ta mig i kragen och kanske köra Living en sväng sen, han är så pigg att han kryper ur skinnet snart.
Resten av helgen blir nog lugn och ett tappert försök till att bli frisk. På söndag åker jag upp till skolan igen, fanfanfan, vill inte! Allt som måste göras, matteprov som jag ska räkna ikapp, projektarbete, allt annat. Uäh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0