Bra jobbat (y)

Idag var jag ganska stolt över mig själv efter mattelektionen, räknade typ tre sidor helt utan hjälp :) Kändes bra, eftersom jag tycker matte B är så jävla svårt och krångligt.

Imorgon ska jag och Sofia åka in med skolans veterinär och jobba med vårt projektarbete på Östersundstravet. Vi tar mjölksyratester på en av proffstränarnas hästar och ser hur de utvecklas i sin träning. Efter det tänkte vi stanna i stan och gå och kolla litegrann ett tag. Sen ska vi sola för att därefter ansluta till några andra från klassen som ska äta i stan. Pizza på grande, mmm! Mitt nyttiga liv kan börja en annan dag :)
Måste försöka hinna sola lite nu så man kan klä sig i en vit klänning den 5 juni utan att smälta in i klänningens nyans ;)

Nu är klockan snart halv tio, måste nog gå och duscha nu. Sen ska jag packa ner lite ombyte och så för imorgon så man kan visa sig på stan efter att ha vart på travet. Ska försöka sova lite tidigt ikväll, låg vaken till typ tolv inatt, något jobbigt när man ligger och tänker "måste somna nuuu".



Mallorca <3 Åh vad underbart det var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0