In i gamla vanor igen

Tillbaka till vardagen här i hålan. Kände mig inte alls pigg i skolan så jag sjukanmälde mig vid lunch och åkte och handlade lite med Emma, vi hämtade Lotte på flyget också. Sen har jag dragit mig i soffan hela eftermiddagen. Hoppas på att bli frisk snart, less på skiten nu!
Sitter och facebookar lite, ska sova alldeles strax, bara Ewe kan bli klar i duschen nån gång :P Känner mig något tråkig somgår och lägger mig tidigt hela tiden men jag är ett stort fan av att SOVA, så är det bara ;)


Lojjan says good night!



Drömma om denna kanske? Mumma

Kommentarer
Postat av: du vet vem ;)

Audi - fyra nollor i grillen o en bakom ratten ;) haha



skoja. fin bild =)

2009-04-10 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0