Den man ligger med får bädda

Citat från helgen, sagt av Nicklas :P

Ja, läget känns så förvirrat. Är det nu man ska ha en dagbok med lås där man skriver ner precis alla detaljer, för att få ur sig allt? Det ena började så jävla bra, och för en stund befann man sig i sjunde himlen. Men strax därefter är man nere i den där snurrande tankebanan igen, vägrar ta stopp. Fortare och fortare.
Strax därefter kommer en annan sak upp. Något jag inte ens tänker gå in på, men det slutar med att tankebanan går miljoner gånger snabbare igen. Blir illamående bara att tänka på det, så därför slår man undan tankarna, och hoppas att dom ska blekna och typ försvinna och aldrig mer komma upp till ytan. Men det funkar såklart inte så, det kommer tillbaka med en jävla fart, ännu hårdare, ännu mer påträngande.

Jag tror jag ska gå och lägga mig innan tankarna tar över och låter mig ligga sömnlös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0