Har man tråkigt får man blogga

Sitter och glor på Idol här i soffan under en filt. Erik lyfte ju taket på Malmö arena helt klart.

Hannah har köpt hem gooooda winter Xider till imorgon kväll. Då blir det helkväll med oss två. Käka lite god mat, dricka, kolla film och ha det bra. Sen iväg lite tidigt på söndag för att hinna gå i Globenannexet hela jävla dan innan showen på kvällen :D Jag är ju luspank så det blir inte många fynd där kan jag säga :( Det har ju blivit en trevlig tradition att alltid komma hemsläpandes på täcken, strumpor, träns, kalendrar, tidningar och god knows allt annat. Men jag får se det positiva i det hela; Jag slipper krångla när man ska upp på läktaren. Jag hatar när folk ska förbi ens stol när man har satt sig tillrätta med alla påsar, jackor och colaburkar på golvet. Så vilken TUR att jag inte kan shoppa i annexet i år!!
Ska träffa Ewe där också om hon hinner slita sig från sitt hästskötarjobb. Är bara lite avis på att hon får va backstage i år igen. Jag njöt verkligen när vi var där med skolan. Knalla runt med hästarna där inne i stallgångarna under läktarna, träna inför tomma läktare, vänta på vår tur ute på framridningen, vilken kick att sen få köra in för fullsatta Globen alltså. Jag skulle LÄTT göra det igen om någon frågade. Såå, någon som vill ha hästskötare nästa år, säg till, här har ni en "erfaren" kandidat som kan Globens stallar och dressing rooms utan och innan. Nästan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0