Long time no see

Sen jag skrev sist har följande hänt, i kort drag

Älskade Living åkte till himlen. Hannah var dagens stora hjälte som åkte med pappa till slakteriet, så jag slapp. Det var oerhört värdefullt. jag låg hemma i min säng och vile helst skjuta mig själv. Det var nu fem dagar sen och det hänger fortfarande en blågul grimma i min hallgarderob. Den är helt blodig på käkremmen, och den väntar på att jag ska orka ta i den igen. Ska tvätta den i maskin, förstora en fin bild på Living och göra något fint att hänga upp. Det är han värd.

Samma kväll hämtade vi Ottoman, tvååring efter From Above. Kändes mycket bra. Väldigt trevlig och social häst. Körde honom idag och det var roligt :) Känns himla positivt med en fin förmåga i stallet.

Har också haft lite av ett tekniskt error i mitt liv. Först åkte telefonen in på lagning för tredje gången. Inte okej! När den var i Telenors (o)säkra händer så pajade mobila bredbandet här hemma. In på lagning.. KORT därefter går datorn inte att starta? Efter en kort service visar det sig att det var on/offknappen som felade. Och mitt i allt det här så visar sig Nordea från sin struligaste sida och vill inte skicka min nya pinkod. Det gick jävligt bra allting.

Har bokat halka, uppkörning och skrivning också. Känns sjukt bra!

Nu är jag inte så pepp på att skriva mer, ska ut och borsta mina hestapållar lite innan Bonde söker fru :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0