ottomaniac

YES jag klarade körskolans fjärde test på internet. Nu har jag bara tre repetitioner och ett sluttest kvar att klara innan nästa fredag. Skönt. Höll på att få ett mindre sammanbrott här på förmiddagen, men pappa kom till undsättning och gav mig ett rätt svar på en otroligt korkad skyltfråga.
När jag var klar med det där så tog jag mig en välförtjänt tur med Ottoman. Skrittade och joggade lite lätt. Han är så rolig, livrädd för vattenpölar. Men han vill verkligen inte vända om utan omman bara ger han långa tömmar och sitter helt still så står han där och bara kämpar med att komma över sin rädsla och till slut skuttar han över vattnet på ett eller annat sätt :P Som sagt, den här pållen vill verkligen vara till lags i alla lägen :) Nu står han på tork ute i stallet.

Ska åka och sova hos Hannah ikväll, eftersom jag jobbar imorgon. Sen imorgon kväll blir det partytime för Hannah som fyller 20 idag :) Jag tror det kan bli himla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0