Perfect day

Har haft så kul hela dagen :) Riktig feel good-day!

Gick upp vid fem och tog ut hästarna innan pappa körde mig till Gillinge där jag skulle göra halkan. herrejävlar vad roligt det var! Körde med en kille som tydligen gick fordon. Tjena tänkte jag, han kommer ju idiotförklara mig. Som tur var gjorde han inte det :P Kul var det i alla fall, som säätan :D Så nu är det "bara" prov och uppkörning kvar, vilka sker på hemliga datum inom en snar framtid....

Sen åkte jag och papi och köpte käk på ett thai-ställe och åkte till hans jobb för att äta där.Första gångne jag var där egentligen. Blev lite fundersam hur jag skulle hantera situationen när vaktchefen (typ soldat) kom in och ba "Goddag!" med väldigt rak ryg och medaljbeprydda kläder. Vad sägerman, tjena eller? :P

Sen tog jag bussen hem, och på Ekerö hoppade Nadde på. Vid färjan hittade vi Mathilda i kön så vi hoppade in i hennes bil (efter att några polacker försökt ragga upp oss, say what? :O hallå liksom). Haha skönaste var ju när Otto ba "polackerna är bakom oss" och Nadde och jag gör en sån där ljudlig dra-efter-andan-i-panik och vänder oss om samtidigt. Haha.
Åkte och köpte mat i affärn, sen hem. Vi tog en sväng med hästarna, jag lånade Bello av Jullan. Himla härlig häst :) Vi såg ut som ett vandrande vägarbete med alla våra reflexer :P Sen lagade Nadde mat till mig, blev skitgott! Har haft en jävligt trevlig eftermiddag smulis <3 ;)
Imorgon är det fredag. Jag ska ut och köra Otto. Sen måste jag tvätta hela honom, klippa lite nacke o öron, ägarna kommer och hälsar på i helgen. Om jag får säga det själv så har han blivit himla fin, inte lika klotrund om magen, men desto blankare i pälsen :)

Nej, tv-time :)



Även om jag inte visar det utåt så svider det i hjärtat. Imorgon har det gått två veckor utan dig hjärtson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0