ska jag hålla i eller ska jag släppa?

Utanför fönstret är det jävligt grått för att vara ganska ärlig. Det regnar och är typ dimmigt, och jag tänker inte gå ut. Bortsett från att fixa stallet men det är ju som vanligt.
Sitter i soffan och jobbar på spellistan i spotify. Ska erkänna att jag är olaglig och har lite business med Limewire samtidigt. Men mp3n blir verkligen lidande när man bara lyssnar på spotify.
Ska alldeles strax (eller lite senare) sätta mig med körkortsböckerna igen. Provet närmar sig, hemska jävla tanke. Men men, jag ska klara det!

Hade en väldigt trevlig kväll igår. Middag med Johnny, Sofie (och lilla Lova, fasters hjärta), Kenny, Petra och kusin med familj. Jävligt kul faktiskt, jag, Johnny och pappa körde lite förfest i jacuzzin innan middagen. Sen blev det god mat, mycket skratt och Idol. Mucho nice.

Körde Ottoman igår också, andra turen. Skrittade bort till travbanan. Där körde Bosse intervaller med en av sina hästar, hejsan hoppsan sa ottoman och hoppade ut på åkern när vi möttes :P Min jättebäbis <3 Lät han jogga ett par hundra meter, han verkar ha ett jäkla steg den där :) Ser fram emot att trappa upp träningen framöver.

Nähe, körkortet var det va?



Syskonkärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0