sm-guld sm-guld sm-guld

Jag glömde ju en jävligt stor grej. SM-guldet är svartgult!!! jag jobbade när AIK spelade guldmatchen mot Blåvitt. Hade ingen tillgång till radio, så Sabina fick smsa mig och uppdatera så fort det hände något i matchen. Och jag gick bokstavligen runt och var spyfärdig i 90 minuter, så himla jävla nervös. Jag har alltid varit AIK'are men i år har jag verkligen varit insatt och följt hela allsvenskan, vart på Råsunda på derby, så nu var det nervöst på riktigt i supporterhjärtat.
Men när slutsignlen gick och våra underbara svartgula spelare stod kvar som sm-hjältar, då var det gåshud, lättnad, glädje och kärlek som bara skrek inom mig. Shit vi vann SM-GULD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0