smärta på riktigt

Okej jag vet att jag är lite av en hypokondriker (men ganska mild sådan), jag känner gärna efter om jag är lite sjuk eller har ont någonstans. Men nu har jag riktig pain i min arm. Det började som lite typ träningsvärk i Grekland, eller för att sängarna var så hårda så blev jag stel. Det har snabbt övergått till att jag knappt kan lyfta armen när jag har vaknat, och nu gör det ont heeela tiden. Pappa kom på den briljanta idén att hans naprapat ska kolla på det imorgon, när vi ändå är där. Jag kommer helt seriöst avlida om hon klämmer på den här armen alltså.

Helgen har vart lugn som vanligt, och jag går och är småsjuk och helt mossig i skallen på grund av det, Haft feber idag också, blir så less. Kan det inte bara bryta ut rejält så man får vara däckad några dagar sen bli FRISK.

Ska sova nu, körskolan imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

Börjat läsa din blogg nu! Lite roligare än bilddagboken kanske. Länkar till min, om du har intresset att läsa den :) Kram

2009-10-06 @ 15:12:35
URL: http://metrobloggen.se/mauwlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0