då gör helg

Har jobbat idag, kärt återseende med stall hultman, eller nåt.. Nämen det var kul folk idag och allt gick bra. Massa nya tvååringar nu så jag springer runt med hagschemat i högsta hugg hela dan typ. Finurligt att alla har samma första bokstav på namnet också, helt omöjligt att lära sig :P Så jag hade ju precis kommit in i N-kullen och lärtmig alla utan och innan, men då kommer O-kusarna in och förstör..
Blev lite sena idag för veterinären fick komma ner och sy en unghingst som busat lite väl i hagen och rivit upp ett framknä.

Men men, tog bussen hem och nu har jag duschat och kollat sammandraget av V75. Dags för middag nere hos mamma o pappa. Imorgon åker vi och käkar hos Johnny och Sofie, ska bli trevligt :) Min bror ska bjuda på mat, som han dessutom ska laga själv, omg?

Nej, det ryktas om att maten är klar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0