Hollywood-crush

Vid 20.00 tisdagar-fredagar hittas jag mest troligt i soffan, dreglandes över Idoljuryns Andreas Carlsson. Myyy god, så grymt schnygg! Får jag gifta mig med honom? Pendla Hollywood-Sthlm liksom, helt okej för min del.

Gick upp vid sju i morse, som vanligt numer. Tog ut hästarna, gick in och satte på radion och bäddade ner mig under mina dubbla täcken igen. Lyssna på Knappen o Hakim och skratta gott i min ensamhet. Resten av sverige går till jobbet, jag går och lägger mig..
Sen fick jag lov att städa lite. När pappa kom hem fixade vi min nya säng, bytte upp mig från 90 till 180, känns rätt bra! Hej här ska rullas runt, bara för att jag kan liksom. Lite som Seth Cohen i OC.

Verkar som Living får nya pjucks imorgon, på tiden, känns bra. Blir typ på förmiddagen någon gång, sen åker jag och Hannah in till stan en sväng :) Kolla lite, inte köpa så mycket för ekonomin är lite snål mellan utlandsresa och löning. Köpa lite gott till fredagkväll i alla fall! Sover hos henne då eftersom jag jobbar lördag. Sen jobbar jag mån-ons, i ett stall som verkar vara lite kaosartat för tillfället. Blir spännande att se hur det är. Något säger mig att jag kommer trivas utmärkt med att jobba strödagar...




Kommentarer
Postat av: Mirre

Inte dåligt med ett sådant byte till säng hurru ;P Och nej .. vem sitter inte och dreglar över honom? :P

2009-09-16 @ 22:52:30
URL: http://tagliabue.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0