ingen jämtlandsvinter som väntar

Det kom jag på idag, typ aldrig mer knarrande snö under skorna och snor som fryser i näsborrarna. Fräscht jag vet ;) Kom på det för att jag lyssnade på "hello" med beyonce idag. Då kom jag att tänka på när jag och Sofia var ute och gick på wången en kväll med varsin mp3 i öronen och jag började sjunga med i låten, och det visade sig att hon lyssnade på samma låt. Ja det lät lite snurrigt men det var en sån där helt logisk association när jag hörde låten igen :P

Var i stan med Hannah idag. Fick med mig en ny kärlek hem, ett par nya Tigerjeans med andra ord <3 Och lite linnen och grejs, happy happy. Nu blev jag ivägbjuden men jag är helt slut, varför vet jag inte. Ska sikta på att däcka under mina dubbla täcken typ nu, och vakna extremt fräsch vid sju. Hästar tar ju tyvärr inte sovmorgon.

Och om två veckor blir det kryssning!!! :D Så taggad, fan det kom i precis rätt tid. Galaxy den här gången, spännande, ny erfarenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0