Ovan, ostark

Bah, snacka om pinsamt att man tappar allt när man inte jobbat på ett tag. Helt svag i hela kroppen, och helt slut efter ett par dagar :P Sista dagen för den här gången imorgon. Åtta passhästar den här veckan men jag tror bara två ska köras imorgon. Har några behandlade och två ska in och premieloppa på valla på eftermiddagen. Jag åker dock inte med själv för jag har teorikurs på körskolan på kvällen. Whie :P

Hoppas det blir lite trevligt i helgen, jag och Mathilda snackade om att dra ihop ett gäng och ses hemma hos mig för lite käk och krök. Mamma och pappa är ju tydligen på Öland hela helgen.

Uh nej nu ska jag skörda lite hallon på Farmville (varför fastnade jag i det där?!) och glo på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0